Generic No.246 2020年12月16日発行
Computer and Network systems managed by Computing Research Center will keep up and operating around the year-end and New Year holidays.
Note that system failures (except for urgent/critical failures and security incidents) that happen during the following period will be dealt with after 9:00 a.m. on 4 January. Dec. 28 (Mon) 17:30 - Jan. 4 (Mon) 9:00 Trouble Call (029-864-5770) The remote operation center is on call 24 hours a day, but troubles may be dealt with after the holidays depending on the level of impact of the trouble. User Consultation (x5770, consult@kek.jp) Closed during Dec. 28 (Mon) 17:30 - Jan. 4 (Mon) 9:00 JLAN support office (029-284-3631, jlan-consult@j-parc.jp) Closed during Dec. 28 (Mon) 17:30 - Jan. 4 (Mon) 9:00 From fire prevention and security points of view, please turn off your computers not in use during the holidays. |
計算科学センターが管理運用する計算機およびネットワークシステムは、年末年始は無停止で運用します。
ただし、以下の期間は無人運転となるため、障害 (緊急かつ重大な障害、情報セキュリティ事故を除く) の対応は、1月4日(月) 午前9:00以降となります。 12月28日(月) 17:30 〜 1月4日(月) 9:00 障害連絡 (ダイヤルイン 029-864-5770) 遠隔監視センターにおいて無休で障害連絡を受付けますが、障害の程度により対応しない場合があります。 利用者相談 (内線 5770、電子メール consult@kek.jp) 12月28日(月) 17:30 〜 1月4日(月) 9:00 は対応しません。 JLAN運用室 (029-284-3631、電子メール jlan-consult@j-parc.jp) 12月28日(月) 17:30 〜 1月4日(月) 9:00 は対応しません。 年末年始の休暇中は、火災予防と情報セキュリティの観点から、使用しない計算機の電源をお切りいただくようお願いします。 |
KEK Computing Research Center