December 22, 2016
Generic No.233
Availability of the systems operated by Computing Research Center will be as follows around the year-end and New Year holidays. Network, J-PARC Network (JLAN) Supercomputers (System-A, B)
Other systems continue operations without interruption:
Note that system failure (except for urgent/critical failures or security incidents) that happens during the following periods will be dealt with after 9:00 on January 5.
Trouble Call (029-864-5770) User Consultation (x5770, consult@kek.jp) JLAN support office (029-284-3631, jlan-consult@j-parc.jp) From fire prevention and information security points of view, please turn off your computers not in use during the holidays. |
年末年始の計算機・ネットワークの運用予定計算科学センターが管理運用する計算機およびネットワーク等の年末年始の運用予定は次のとおりです。 ネットワーク、J-PARC ネットワーク(JLAN) スーパーコンピュータ(System-A,B)
上記以外のシステムは無停止で運用します。
ただし、以下の期間に発生した障害(緊急かつ重大な障害、情報セキュリティ事故を除く)の対応は、1月4日(月) 9:00以降となります。
障害連絡 (ダイヤルイン 029-864-5770) 利用者相談 (内線 5770、電子メール consult@kek.jp) JLAN運用室 (電話 029-284-3631、電子メール jlan-consult@j-parc.jp) 年末年始の休暇中は、火災予防と情報セキュリティの観点から、使用しない計算機の電源をお切りいただくようお願いします。 |
KEK Computer Research Center